Wednesday, November 3, 2010

bercakap macam nyah~

Every night in my dreams
I see you. I feel you.
That is how I know you go on.
(kau jangan gila gila.tetiap malam akak mimpi ko. supaya ilang rindu di ati akak ni..)

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on.
(aku tau kau kite ni jauh..tp perlu ke kau datang nak bagitau ko dah pergi? hey..sentap tau..)

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
(nyah! walaupun ko dah takde..tapi akak tetap simpan ko dlm ati akak. kemana akak pergi ko sentiasa bersama.sebab apa?sbb ko ada dalam hati akak...dalam hati ok bukan dalam dada.awass!)

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never go till we're one
(sekali akak cinta..memang akak tetap cinta)

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on
(aku cinta ko la ngek..! masa cinta tu betul2 cinta la..walaupaun akak perempuan palsu tapi cinta akak xpalsu ok)

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on
(penatla nk ulang balik..sama je cam ayat kat tu..ko bace la sendiri..nyampah akak nk ulang2 balik..bebass)

There is some love that will not
go away
(cinta akak kan cinta sejati takkan bertukar ganti takkan ada pengganti..giteww~)

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on
(ko duduk la diam diam dalam ati aku..jgn kemana mana k)



p/s - saje try cakap macam akak senduk..wahahaha..macam best je cakap style pondan.. entri yg xde kena mengena sapa2. jangan buat gosip. tak ellok tu!

No comments: